fredag 11 januari 2013

Mys fredag

I dag får det bli en mys fredag. Lilla M har dragit på sig feber. Finns det något mysigare än en lagom febrig unge så säg ;) Lligger där helt avslappnad, lite extra färgglad i ansiktet med varm, mjuk och len hud. Mmmmmm så goisgt och dessutom är mamma världens bästa mamma, jag bara smälter när jag får dessa uppriktiga kommentarerna till mig!
Det trotsiga eller kanske man ska säga "egen vilja" är som bortblåst för stunden och det ska jag säga, med triss i tjejer och samtliga med en ENORM boost av "egen vilja" kan det faktiskt vara ganska skönt ;)


Nu tar vi och kryar på dig i mammas varma famn ;)

Jag tänker faktiskt inte storma runt här hemma med damsugaren och högsta hugg och huckle på huvudet i dag, det blir som jag tidigare nämnde en lugn mys fredag med lite inrednings planer och blogg tittande för lite inspiration. Som tur är delar tjejerna mitt intresse även om våra tycken kan skilja sig något åt....hahaha.

Lite bilder på vårt kök som i stort sett är färdiginrett så när som på några inredningsdetaljer som kompletteras efterhand. 



Lite hall oxå, som är långt i från färdigt.....


Bara älskar mina loppis fynd, paraplystället och halvmånebordet :)

På återseende :)
   

Inga kommentarer: