lördag 9 februari 2013

Shopping

I dag lördag började vi med en städningsrunda men insåg ganska snart hur nedrans trist detta var. På med civiliserade kläder och in i bilen. I väg till stadens köpcentrum. Småtofsarna som vanligast är hur enkla som helst att ha med sig hade i dag ätit något enormt energi givande. OMG säger jag bara. Tänk er att ha sprungit 2 mil (typ omöjligt), kommer hem, kastar sig ner på gräsmattan för att kippa efter andan. Ja, ungefär så kände vi oss när vi väl parkerade hemma på uppfarten. Herre Jisses vilken fart det var på dem i dag. Inga hot i världen fungerade på dem ;)

Men trots detta hann vi med lite inköp. Fannsan hittade sig en kamouflage kavaj/jacka, jätte söt och som den ängel jag är fann jag en söt liten tröja som symboliserar den jag är (undrar just om mina barn håller med mig efter denna dag ;) )




Nu blir det langosbak, mannen har kavlat upp ärmarna. Jag rekommenderar, för er som inte ätit detta tidigare, gör det snarast.......hur gott som helst ;) Receptet hittar ni här

Njut av lördag och ledighet ;)

Inga kommentarer: