söndag 3 mars 2013

Fest med bästa Kalas Kompisen

Så nu äntligen blev det av, i går lördag fick vi till det med pompa och ståt. Vår efterlängtade födelsedagsparty för mig och bästa Wicke. Ja, fast det blev ingen dans på borden och killarna knöt inte slipsarna runt huvudet, ganska så lugnt kalas blev det allt ändå. Svårt att tro att man ändå fick i sig några glas fler än vad som är det normala dock. Den där känslan av att ha något för tunga ögonlock infinner sig och har hängt med mig under dagen ;) Som vanligt när vi träffas alla blir det vanliga samtalsämnet inredning och man får sig några goa tips och idéer: Tur man har så kreativa och inredningstokiga typer i gänget. Det är alltid någon som hittat en ny rolig hemsida på nätet som de tipsar om :) Till våra mäns fasa.

Min man fick i alla fall så han teg i går. Han tror nämligen jag är den enda som frenetiskt sitter och surfar på nätet efter inredning och idéer...hahaha trodde han ja! Men det visade sig vara ALLA andras grej oxå, vilket jag vet men inte han ;)

Lite tråkiga Iphone bilder bjuder jag på.... Dukning och måltid var i alla fall till vår belåtenhet. Vi bjöd på både nyttigt och gott ;) Matvetesallad med dubbelmarinerad fläskfilé. Dessert smaskig chokladkaka!




 Det var allt från en partypingla i sina bästa år :)

Inga kommentarer: