måndag 18 mars 2013

Lite allt i allo :)

Nu så här in på måndagskvällen sitter jag här med datorn i knät. Egentligen skulle jag ut och springa men enligt träningsprogrammet som jag och stortjejen följer för att komma igång med vår kondis står det "Vila", oj då vilken osis ;) Nja, får väl slänga mig ner på golvet och göra några situps....

Lite goa bilder från helgen....

Först ska man på och vara en duktig mor med bak och sånt och tji fick jag för det ;( en blod blåsa, kan inte ens minnas när jag fick en sist.......Hel-pip-te vad ont det gjorde...!!!


Vi vaknade på söndagen och föll nästan baklänges när vi kikade ut. SNÖ!! Vad i herrans namn skulle detta nu föreställa, vi som nyligen var ute och letade efter vårtecken!!! Oh, well M hade iaf kul med nya vårjackan som hon velat använda sen den kom innanför dörren. För solen, den värmde trots allt :)


Var bara tvungen att ta lite bilder på två helt galet utslagna tulpaner, hur läckra som helst....




Enjoy new week :)




Inga kommentarer: