måndag 24 november 2014

En bra början på veckan..

I dag är min ”lediga” studiedag. Hjärnan går på högvarv men ändå sådär lagom. Jag skuttade upp 05.40 för att svida om till yoga kläder. Hoppade in i bilen och körde i väg mig själv till Yogaroom för ett pass Hot Yoga. Det var första gången jag testade detta ”svett”-pass så tidigt på morgonen. Herre jisses, jag skulle eventuellt kunna fylla hela kungsbackafjorden till bredden om jag vred om mina kläder efteråt.  

På något sett har jag börja älska att svettas mycket. Det känns liksom som om man fått ut något av träningen då. All skit mellan öronen strömmar liksom ut och in kommer nytt, rent och fräscht!

Sen hem och njöt av en lugn och skön frukost, UTAN barn. För ja, det är faktiskt skönt att få intaga sin frukost i lugn och ro med en tidning till….



God fortsättning på denna sköna måndag (för egentligen har måndagar alltid varit den värsta dagen på veckan, nu finns det inga värsta dagar längre ;))

Kram;)

Inga kommentarer: