lördag 17 januari 2015

Sköna Spanien och häftiga Marocko

Tillbaka igen efter en skön veckas semester i Fuengirola (Spanien) och Marocko över dagen, inte fy skam. Spanien i all ära men att uppleva den hetsiga handeln i Tanger, Marocko var häftigt!

Min man och svärmor skrämde upp mig lite och sa att det var bäst och hålla i väskan, vilket jag och andra sidan kan förstå själv men efter att ha åkt en och en halv timma i bil till färgan som går till Tanger hade jag målat upp en bild om att jag eventuellt skulle ha tio Marockaner i väskan när vi skulle hem igen. Så blev det dock inte! Det var en perfekt tid att resa dit nu då det inte var fullt av folk på gatorna!

Försäljarna var på en som hökar och från Marocko hade vi med oss en "wedding blanket", matta, porslin och en vacker lykta av plåt. Mattan kommer om 3 månader :) Ska bli så spännande att få hem den :)

Sköna Spanien;)


Attans kallt var det på marmorgolven så svärmor hade införskaffat varmtofflor.

 Se och skåda alla vackra färger Spanien bjuder på!







...och några från Marocko.






Här nedan ser ni hur jag krampaktigt håller i väskan ;)











Mina fynd!






Ha en skön lördag!

Inga kommentarer: