torsdag 19 februari 2015

Feng Shui - en rolig resa.

Jo men visst, nu äntligen har jag bestämt mig för att gå en utbildning till Feng Shui konsult på Nordic Shool of Feng Shui i Göteborg.  Det har länge intresserat mig det där med energier och dess påverkan på oss oavsett man tror på det eller ej ;)

Som socionom och en anställning i kommunen under 9 år har jag uppmärksammat så många super TRISTA inredda boenden för personer som kanske inte har den möjligheten eller förmågan att skapa den sköna balans i inredningen som du och jag har möjlighet till.

Det hade varit fantastiskt att kunna få hjälpa till med detta inom kommunal och privat verksamhet, med kunskap inom Feng Shui och med den erfarenhet jag har i mötet med individen som sådan. Man kan verkligen hoppas att politikerna i kommunerna ser vikten av ett harmoniskt boende för både gamla och unga med särskilda behov.

Med detta sagt, to be continued ;)



Bilder: Sköna hem

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer: