fredag 27 mars 2015

Hemnetspaning

Dax för veckans hemnetspaning. Det är ju så inspirerande att kika runt på hemnets alla objekt. Denna veckan hittade jag denna ljusa pärla på Kungsholmen i Hufvudstaden.

Som jag MÅNGA gånger tidigare nämnt är jag grymt förtjust i naturmaterial. Kolla in tegelväggen! Det blir en värmande punkt i detta ljusa hem. Vackert!
Sen njuter jag av att få vila ögonen på breda fönsternischer, tänk att få sitta där med en bok eller en god kopp kaffe. 
Ser ni soffbenen, visst är de fina!
Jag har ett litet tips, har du en soffa du vill byta benen på, kan du hitta nya ben på Prettypegs.

Här i köket finns alla element representerade för att uppnå en balans. Trä (de färska örterna), jord (köksbänk och skärbrädor), vatten (det svarta och vatten i kranen), metall (diskhon) och eld, om lampan i fläkten tänds eller ljus på bordet.
 






Ha en toppenfredag!
Kram ;)

Inga kommentarer: