tisdag 13 oktober 2015

Höstpyssel och DIY

I dag har det varit arbete och därefter en skön varm Yinyoga på det mysiga stället Yogaroom i Kungsbacka. Yoga är lika avkopplande som att vara ute i naturen- helt underbart, tänk er att få sträcka ut kroppen så där mycket att det nästan svider i musklerna. Efter passet har man en skön lealös känsla, både i kropp och knopp.

Hur som helst, igår var jag ute samlade ihop lite löv i alla vackra färger som går att hitta nu.

...och sim sala bim... 




...så har jag ordnat lite höst-fint vid entrén. En trevlig entré lockar chi/energi till ytterdörren. Mer om entréer kan du läsa om här.

Ha en bra afton 
Kram Rebecca 


2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så vackert vid er entré!!
Ja, du vet här är det ju bygge, så dithän har vi inte kommit än... Ibland, ja ganska ofta önskar jag att man kunde trolla lite;-)
Men tills dess att jag lärt mig trolla samlar jag inspiration till hur jag kan göra sen:)

Går med på Yoga och imorgon är det Yinyoga här med. Jag gör ett 20 min yogapass varje morgon kl 05 med. En ny vana jag började med för ett par veckor sedan. Som en present till min kropp kan man säga :)

Kram Anna

Emely sa...

Jag älskar yinyoga! Varje lördagmorgon kör jag ett tuffare yoga-flow (dynamisk) och varannan tisdag kör jag yin. Perfekt efter en lång dag på kontoret :)