onsdag 14 oktober 2015

Lazy evening

En av mina döttrar frågade mig vad jag skulle bli i mitt nästa liv, jag svarade katt. Ja, ner ser ju själva varför jag kan tänka mig att bli kisse i mitt nästa liv. Tänk att få komma till en familj på landet med en tillåtande inställning till soffhäng trots fästingar och och fällande päls. (hoppas bara man får välja familj).

Katter gillar att sova på currylinjer och currykors och för er som inte vet vad det är så är det kraftlinjer som finns nere i jorden som påverkar oss människor och djur. Vi vill inte vistas längre stunder på en curry linje och ännu mindre på ett currykors det kan t ex bidra till dålig sömn eller att vi presterar sämre i ett arbete.

Bildkälla
Så har du en katt som har ett favoritställe där hemma är det säkert en linje eller ett kors där. 
Jag vill bara förtydliga att dålig sömn eller en nedsatt prestation på jobbet kan ju även bero på andra saker, viktigt att reda ut vad som är vad.

Vid frågor, hör gärna av dig.
Goa hälsningar, Rebecca

Inga kommentarer: