måndag 9 november 2015

Plugg och slow blogging

Hej där. Nu var det tyvärr ett tag sen jag hann med att göra ett litet inlägg...
Anledningen till det är att jag nu håller på med min certefieringsuppgift till färdig Feng Shui konsult. Jisses vad tid det tar, men så himla roligt!

Efter plugg blir det soffhäng i vår nya fina soffa som jag är så glad för att vi valde. Enkel, nätt, men ändå lång, och skön att sitta och ligga i!


















Nu är det så att vi är fem i familjen så det kan bli lite tajt. 
Jag funderar fram och tillbaka på om vi ska satsa på en Pampa Mariposa (butterfly) eller en Arne Norell Sirocco.






















Vad tycker ni? Har ni suttit i någon av dem? Komforten?


Ha en fantastisk dag alla fina och värdefulla och hoppas ni kan ha överseende med att det blir lite lugnare här för stunden.

Kram Rebecca

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Stort Lycka till med uppgiften!
Är helt säker på att du klarar det med bravur!!
Tycker tvåan ser skönare ut, men har inte provsuttit nån av dem..
Kram Anna